Dag 7

7 augustus 2017 - De Wijk, Nederland

Slagharen!!!!!
Vandaag redelijk op tijd uit bed gegaan. Heel goed van ons!
Eerst nog even gespeeld en gedaan en daarna in de auto naar Slagharen!!

Ik weet niet waar Google Maps last van had maar we werden over allerlei kleine binnendoor weggetjes gestuurd! Hartstikke leuk. Dat mag hij vaker doen.
Slagharen. De… parkeerplaats…. Is…..groot….. Help! Blijkbaar waren we vrij laat want we stonden bij op het uiterste puntje.

Via vakantieveilingen had ik goedkope kaartjes. Dus dat was een leuke meevaller. Wij naar binnen en meteen stonden we in de rij…
Daar had ik me gelukkig al op ingesteld dus ben ik het maar ondergaan. De kinderen vonden de rijen gelukkig niet erg. Behalve wanneer ze te groot werden, dan wilden ze niet. En begrijpelijk.
Heel veel attracties gezien en gedaan. Verbazingwekkend druk en toch nog beloopbaar. Behalve wanneer je in een attractie wilde. Dan stond je in de rij. Alleen de hoogste en de snelste hebben we niet gedaan (vind ik niet zo erg). Daar ook nog even gegeten, gewoon lekker patatjes. Niks bijzonders.
Toch nog van 12.00 uur tot 17.30 daar geweest. En dan hebben we nog niet eens alles gedaan.
Om 18.30 waren we terug. In de tussentijd nog even snel een boodschapje gedaan. Morgen gaan we nergens heen. Even een dagje rust!
En verder was het een hele fijne dag. De kinderen vonden het leuk en waren lief en gezellig. Ze hoefden dus pas om tien uur te gaan slapen.