Dag 4

4 augustus 2017 - De Wijk, Nederland

Dag 4
S’ochtends vrij weinig gedaan. Lekker rustig wakker geworden en ontbeten. Niets bijzonders.
Renate komt langs met Amy en Victor.

Bezoek en campings. Ik blijf het vreemd vinden dat er voor betaald moet worden. Okee het is slechts drie euro per persoon. Maar ik denk niet het de kosten rechtvaardigd die er werkelijk worden gemaakt.
Maar goed, dat was even een mopper momentje.

Het was gezellig. Over van alles en nog wat gepraat, veel over haar ex en haar kinderen en haar vriendinnen. En over m’n kinderen en m’n huis.
Haar dochter is volgende week woensdag jarig en ze vroeg of wij ook kwamen. En dat doen we. Dus die staat in de agenda. Ik vind het toch altijd weer bijzonder dat een meisje zoals Amy die vanwege haar selectief mutisme heel weinig praat, toch altijd weer binnen een paar minuten met mij begint te praten.
Verder zijn we de hele dag op de camping gebleven. Geen bijzonderheden verder. We gaan zo meteen soep eten. De kinderen waren redelijk lief tegen elkaar dus ze mogen wat langer wakker blijven.

1. Pa:
    5 augustus 2017
    Er zijn zoveel dingen die worden berekend die vreemd zijn of dat er veel onverklaarbare verschillen in prijzen zijn zoals huisdieren gebruiken alleen maar een beetje water of de elektriciteit geeft ook veel verschillen.