Dag 3

3 augustus 2017 - De Wijk, Nederland

Dag drie
Vandaag vroeg wakker. Beetje regenachtig. Dus de kinderen even los gelaten. En ik ben wezen lezen. Nog wel gezamenlijk ontbeten en geluncht.

Om 13.00 zijn we gaan fietsen. Er was veel wind maar we hadden wind mee. Mooie stukjes gefietst, langs de rivier de Reest op plekken waar het heel open en vrij was. Mooi. We zijn naar Echten gefietst. Ongeveer 25 minuten fietsen. Er is daar een bos met een wandeltocht voor kinderen, met kabelbaan en hindernisbaan en allerlei andere dingen om te doen. Daar een tijdje rond gebanjerd. En toen moesten we weer terug….. Wind tegen…..

We zijn een andere route terug gereden want dan hadden we minder last van de wind. Want op de heenweg reden we over hele open stukken veld maar dat zou betekenen dat we dan ook heel erg veel tegen zouden hebben. Dus een route gezocht door de bossen heen waar we minder wind zouden hebben. En nog een geo cache gevonden vlak bij een stuw.
Rond 17.00 uur waren we weer terug.
Nog even snel in de auto gestapt om even naar de action te rijden. Want ik wilde nog een bezem hebben om de tent een beetje uit te kunnen vegen. En nog een paar kleine dingetjes.
Knakworstjes gegeten.
De kinderen hebben nog flink ruzie gehad dus die mochten eerder naar bed vandaag. Zonder telefoon.
En kon ik m’n boek uitlezen, Jan Wolkers met Zomerhitte.